Сексскандал! Футболен национал и фолк-певица (18+)

понеделник, 22 юли 2013 г.

Share this history on :
Огромен сексскандал завихриха бившият футболен национал Иво Иванов и фолк-певицата Бриана, след като в медийното пространство изтече техен интимен разговор и голи снимки.  В пикантна чат-кореспонденция помежду им, която публикуваха от БЛИЦ, чалгадивата се продава за 3000 евро и рекламира „стоката" си с голи снимки пред настоящия играч на "Берое" – Иво Иванов. Преди години той получи прякора Главата, след като си отбеляза злополучен автогол като част от редиците на "Левски". В двубоя от Лига Европа защитникът се разписа в собствената си врата само 14 секунди след появата си в игра, което е световен рекорд в мачове от професионалния футбол. Бриана пък се прочу преди 5 години , след като столичен вестник разки сексафера между нея и тогавашния треньор на националния отбор по волейбол - Мартин Стоев.
От изпратения  имейл става ясно, че аферата на Бриана с Иванов започва в началото на юли. Изпълнителката се оплаква на футболиста, че е останала без кола, а той от своя страна й предлага помощ, като в замяна чака голи снимки и гостуване в дома си от брюнетката, която преди време се кандидатира за кмет на град Левски. След като пазарлъкът за сумата приключва, Иво увещава Бриана, че ще е сам - приятелката му няма да я има 3 дни. „Нали трябва да дадеш нещо, за да вземеш? Говори ми за секс сега пък ще помисля какво да правя. Искам да си набия една ч...ия. Свърши ме, пък аз ще ти помогна. Ще ти пратя пари. 3000 хиляди евро стигат ли? 3000 хиляди евро и няма да ми ги връщаш, но ще трябва да се постараеш, котенце", пише играчът на "Берое", след което кара певицата да се снима и да му прати свои голи снимки. „Циците, дупето, пеперудката да ти видя. Как ще я ближа аз!", пише мераклията. „Ще ме ближеш, ама и аз искам да те ближа, ще ми дадеш ли? Много обичам, да знаеш!", отвръща прословутата вече с палавостта си Бриана, след което разговорът преминава във виртуален секс. „Искам да го смуча, искам да го лапам, ама надълбоко! Целият да влиза, да го ближа, да е мокър! Искам да ми свършиш в устата, да ми смажеш гърлото!", развилнява се скандалната фолкаджийка. Тя праща на бившия национал две снимки – на едната снима силиконовия си бюст, а на другата показва и „най-милото си". Това струва на "голмайстора" 3000 евро, които той изпраща на Бриана с банков превод.

1 коментара:

Анонимен каза...

БРИ СПЕРМОЯДА,РАЗТОВАРВА ЕВРА ОТ ПОРЕДНИЯТ БАЛЪК. БРАВО БРИ ,САМО СИ СМЕНИ ИМЕТО, ОТ БРИАНА НА... ПУТАНА!

Публикуване на коментар