СЕМ ще ограничава рекламите, няма да гледаме тоалетна хартия, дамски превръзки и други докато вечеряме

сряда, 26 март 2014 г.

Share this history on :
Съветът за електронни медии апелира да бъдат ограничени по време на вечеря натуралистичните реклами, в които се представят физиологични дейности, съобщиха от регулатора.
СЕМ е обсъдил психологическото въздействие върху аудиторията на телевизионни реклами на продукти, предназначени за решаването на физиологични и хигиенни проблеми, като дамски превръзки, почистващи препарати, лекарствени средства срещу гъбички, цистит, простатит, пърхот, диария, хемороиди и др.
Повод за обсъждането са множеството писма, сигнали и жалби от зрители, които възразяват остро срещу медийното планиране на тези реклами във време, в което българското семейство традиционно се храни. Според СЕМ едва ли е от полза за рекламния бранш, ако посланията им създават дискомфорт и се разминават със стереотипите и очакванията на аудиторията.
В този смисъл потребителите на телевизионно съдържание се нуждаят от допълнителна защита, но тя не може да дойде по пътя на регулацията, тъй като не е предвидена в Закона за радиото и телевизията, а само по пътя на саморегулацията, посочват от СЕМ.

1 коментара:

Анонимен каза...

Когато се храни българинът рекламите трябва да са само храни, пиене и хладилници. иначе съвсем се разстройва и направо може да спре да яде, хахахахахахахахххахахахаха

Публикуване на коментар