Тони Стораро: Съпругата на сина ми трябва да е девствена

събота, 3 май 2014 г.

Share this history on :
Задължително съпругата на сина ми трябва да девствена. Това обяви певецът Тунджер Фикрет Али, известен повече като Тони Стораро пред Сашо Диков. Фолкаджията призна също така, че това е традиция във фамилията му. Стораро добави, че съпругата му Валя също е била девствена, когато я е взел.
„С жена ми Валя сме трети братовчеди, което не е проблем. Голям смях беше първата вечер, след като взехме. Когато останахме насаме, заспахме. По едно време родата тропа на вратата, за да види доказателства за първата брачна нощ. Голям смях. Казахме им да изчакат още, защото всъщност ние не бяхме още почнали. На сутринта мама беше щастлива. Важно е това да се спазва. Така направихме родителите ни щастливи", разкри Стораро.
Певецът сподели, че артистичният му псевдоним Тони Стораро му го е измислил Маги Халваджиян. „Той ми правеше един от първите клупове и веднъж си говорихме за това как да си измисля артистично име. Негов колега от Италия се казвал Тони Стораро и вика и ти ще казваш така и си остана", сподели певецът.
„За мене семейството е най-святото нещо на света. Не си представям децата ми да си имат друга майка.Вторият брак убива щастието на децата, смята Стораро, който изпитва ужасен страх от летене. – Летял съм няколко пъти, но последният път бе ужас. Прибирахме се от Полша и от 2 часа полет час и половина бяхме в турболенция. Беше мани, мани. Сега имам пътувания до Германия, но ще движа с колата."

3 коментара:

Анонимен каза...

МАНГАЛЧО ! ИСКАШ СНАХА ТИ ДА Е ЧЕСТНА , ЗА ДА Я "ОТВОРИШ" ТИ !!!!!!!!

Анонимен каза...

ГОЛЯМА НОВИНА СТЕ ПУСНАЛИ ! ИДИОТИ !

Анонимен каза...

пухчо, в кой век живеем хахахаха , шаш, нали ти казах в 19 айойойай?!?

Публикуване на коментар