Майка с 5 сина и жена загубила тежката борба с коварна болест са поредните участници в Биг Брадър

вторник, 18 август 2015 г.

Share this history on :
Тази вечер влязоха поредните  участници в Биг Брадър, които ще споделят една обща външна тоалетна и ще живеят типично селски живот с останалите 12 души.
"Къщата е решена в балканско-провансалски стил. 14 души от народа ще се превърнат в звезди", разкри Алекс още вчера.
Ето кои са и новите съквартиранти
Николина

"Човек трябва да се опита да бъде щастлив въпреки всичко. И ако не намира смисъл да продължи заради себе си, то трябва да продължи заради децата си. Мисля, че съм достатъчно силна за новите уроци, които ще уча и за новите неща, с които ще се сблъскам. Но съм сигурна, че ще има изненади, защото човек си прави едни планове, а пък в живота се случва нещо съвсем различно. Плановете всъщност ги прави някой друг. И това не сме ние."
Тя е на 29 години от Варна, а по професия е юрист. Нейният път не е лесен, тъй като преди години мъжът й губи битката с рака, докато дъщеря й все още няма навършена една година.
Ади - последната, коятo прекрачи прага на Къщата тази вечер
"Аз съм малоумно позитивна. Няма нещо, което не може да бъде преборено. Няма нещо, което може тотално да срине всичко. Поне не мен!"
Тя е на  46 години от София, а по професия е екстериорен и интериорен дизайн. Има 5 сина и помага в благотворителни каузи.

0 коментара:

Публикуване на коментар