Псувни и женски бой в "Биг Брадър", полиция влезе в Къщата! "Мръсната уста" и "Точната ръка" излетяха от шоуто (снимки)

сряда, 2 септември 2015 г.

Share this history on :
Вербалната агресия в Къщата не стихва. Това неминуемо доведе и до саморазправа в риалитито.  В центъра на зверски скандал се озоваха ромката Ирена и еротичната моделка Силвия. Двете дами показаха истинска нетърпимост една към друга.
Първоначално уж всичко започна като сближаване, но малко по-късно ситуацията излезе извън контрол. "Не можеш да казваш твоето си мнение за мен, защото то не важи. Една стриптизьорка няма да ми казва дали майка ми се гордее с мен или не. Айде сиктир бе, мангал. Циганите са ги горeли. Не обичам циганите, защото са такива като теб. Заклевам се, че и твоята къща ще гори. Да ти е*ба майката, мършо", бяха само част от репликите, които пияната Силвия отправи към Ирена.


Нервите на ромката не издържаха в момента, в който моделката заговори за детето й. В пристъп на агресия Ирена хвърли стол по Силвия. "Коляното ми посиня", оплака се пияната брюнетка и добави, че иска да си ходи.
Междувременно в Къщата влязоха униформени охранители, за да потушат страстта между двете дами.






Според правилата на шоуто не може да има физическа саморазправа и обиди между съквартирантите. "Биг брадър" взе решение Силвия и Ирена да напуснат проекта.

1 коментара:

Анонимен каза...

Гордея се със себеси за това,че несъм гледал това предаване даже една минута.

Публикуване на коментар