Майката на Цветан Василев: Не се прибирай в България! Който ни причини това, да има същите дертове на стари години като мен!

четвъртък, 28 август 2014 г.

Share this history on :
Майката на банкера Цветан Василев - Тота, отправи апел към сина си да не се прибира в България.
"Много ревах, бял ден не съм виждала вече четири месеца. Казах му, като не вървят нещата, не се прибирай в България. Аз мога да го видя веднъж в годината, но да знам, че живее спокойно", сподели пред bTV майката на банкера.
"Какво значи банка? Или ще фалира, или ще му я вземат. То се е видяло. Искам да вляза в това помещение и да видя какво е. Представям си го страшно", допълни жената.
"На тия, които го направиха това, им давам Господ да са като мене. Да живеят на стари години с такива дертове. В последните ми дни от живота...", каза още майката на Цветан Василев.

1 коментара:

Анонимен каза...

Госпожо разбирам ви...Всяка майка си харесва детето...Но какво да правим ние, които си внесохме парите на депозит в КТБ. Ние също сме възрастни. Пенсията ми е 150 лева. Синът ми, който е на 30 г. е безработен. Иска да заминава на запад, а не можем да си изтеглим парите. Ние със съпруга ми ядем хляб и домати, а гледаме синът ни да е нахранен. Всеки си е прав за себе си. Аз също съм права за мен си. Искам си парите. Няма как да тегля кредит. Нямам възможност след това да погасявам кредита. Нито имам зъби, предстои ми операция през м.септември края или началото на октомври, съпругът ми също е болен, ходим в друг град в онкологията. Отскоро време и там трябва да се заплаща. Досега беше безплатно, но при Андреева нещата се промениха. Даваме на лекар ХХХ лева, отделно всеки месец му сменят лекарствата. Кажете аз на кого да се оплача. Синът ми ходи на църква, вярващ е. Аз не вярвам вече на нищо. Не съм оптимист. Добре, че имаме градина и от там си изкарваме прехраната. Но тази година с тези валежи много от нещата, които засадихме не станаха...Какво да обяснявам на хора, които са заможни. Сития не вярва на гладния. Парите не са много, но за нас са много. Тези пари, които са ни на депозит хората ги изкарват за един час, един ден, един месец...Казаха, че банката ще отвори на 21 септември т.г. Само се молим на Господ и си викаме дано, дано...Трябва да се заминава. Идва зима. Ние не можем с тия пенсии да караме няколко души. Зная, че няма да ме разберете, но като пиша олеква ми...?????????????????????????

Публикуване на коментар