Мутри на братя Галеви към длъжник: Боклук, че те закопаме!

петък, 15 август 2014 г.

Share this history on :
Полицаи арестуваха сочения за най-близък авер на изчезналите Братя Галеви - Николай Тодоров Занев, собственик на Заложна къща "Тенида", намираща се на центъра на Дупница. Занев беше засечен от две полицейски коли на сред пътното платно като в супер екшън.
Над 20 униформени и още пет автомобила, с надпис ДАНС, обградиха колата на Занев. Той излезе с високо вдигнати ръце, без да окаже съпротива. От автомобила му със софийска регистрация бяха иззети пет пакета с наркотично вещество. Наемателят на заведение "Елит" в Дупница, известно като "Червилото", Димитър Владимиров (Мите Френскио), чийто автомобил беше взривен навръх именния му ден, вчера подаде жалба до началника на РПУ – Дупница Райчо Омерски и до Районната прокуратура срещу Николай Занев, който на 5 ноември 2009 година около 7 часа сутринта вилнял в заведението на Д. Владимиров.

В жалбата си Димитър Владимиров пише, че след поредния си запой с приятели Николай Занев се усъмнил, че има подслушвателни устройства в заведението, тъй като над бара имало мигаща лампа и той помислил, че това е видеокамера с микрофон, която записва кой какво говори и върши в бара. Н. Занев започнал да чупи чаши и инвентар на заведението. В жалбата пише, че Николай Занев е приятел на Александър Васев, известен с прякора Сашо Боксьора, за когото близки на Д. Владимиров твърдят, че го е изнудвал и го е разорил. Николай Занев е направил сметка от 48 лева в клуб "Елит", която не е платил. Дни преди този инцидент той отново дошъл с приятели, яли и пили, направили сметка 100 лева и си излезли, без да платят.

Димитър Владимиров през сълзи заяви: "След като ми запалиха автомобила, сега продължават със скандали в заведението ми. Страхувам се за живота на съпругата ми и 2-годишната дъщеричка Ася. Нямам възможност да избягам от Дупница, тъй като съм доведен до просешка тояга, нямам нито лев в джоба си. Заведението, което държа, не може дори да покрива разходите на семейството ми. Надявам се полиция и прокуратура да се намесят и да спрат тормоза срещу мен". Известният с прякора Мите Френскио - Димитър Владимиров от Дупница получи заплашително писмо с печатни букви, изрязани от вестник. В писмото пише: "Пак ревеш за Чапкано, тоя пат сте група – брат Владо. Спри се, боклук, че те закопаме". Притеснен за семейството си и за децата си, Димитър Владимиров разказа: Писмото беше навито на руло и завързано. Баща ми отива сутринта да провери пощата и го открива. Като го прочетох, се изплаших не толкова за себе си, а за сина ми, който е студент четвърти курс в ЮЗУ "Н. Рилски" в Благоевград, и за 2-годишната си дъщеричка. Това е поредната заплаха срещу мен. Чапкъно, за когото пише, е д-р Чапкънов от София, специалист уши, нос и гърло. При него ходих, когато пострадах през 2008 година. Събирайки боклуците около строящата се вила в Сапарева баня, е имало и малка бутилчица с фреон и след като запалих отпадъците, фреонът гръмна и изгори и двата ми крака. Тогава ходих при софийския лекар, който ме препрати при свои колеги. За този доктор знае само Александър Васев – Сашо Боксьора от Дупница. Водил съм го при него, понеже имаше счупен нос, за да го лекува. Не зная кой ми е изпратил заплашителното писмо. Мога само да тълкувам. Дадох поредната жалба в полицията. Надявам се да бъде открит изпращачът на писмото. За 20 дни това е третата заплаха срещу мен. На 26 октомври, навръх именния ми ден, беше запален личният ми автомобил пред дома ми на улица "Климент Охридски" в Дупница. След това Николай Занев, близък до Сашо Боксьора, изкърти части от висящия таван в заведението ми. А сега получавам това заплашително писмо. Надявам се най-после полицията и прокуратурата да си свършат работата. До момента имам две жалби в полицията. Полицаите казаха, че едва ли ще има следи, оставени от изпращача на писмото, тъй като е пипано от много хора. Но въпреки това ме помолиха да им го занеса в РПУ.

На въпроса "Защо не се изнесеш от България?", Димитър Владимиров отговори: Нямам финансови възможности, а и тези, които ме заплашват, ще ме открият, където и да съм в чужбина. Дупнишки полицаи стигнаха дотам, че заявиха, че едва ли не Димитър Владимиров сам си е написал писмото със закани за смърт. Във века на компютърните технологии никой нямало да седне да изрязва букви от вестник и да ги лепи, за да се получи текст. Въпреки мнението на ченгетата жалбата на Владимиров бе приета в РПУ – Дупница.

0 коментара:

Публикуване на коментар